loading...
mhs5687
فروشگاه اینترنتی برتر ..درخانه خرید کنید

mohammad بازدید : 57 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 "اس ام اس عاشقانه"


  

کسی که تو رو داره غم نداره ، غم بشینه رو دل کسی که تو رو دوست نداره



  

مرا به دار آویختند تا نامت را از یاد ببرم اما چه ساده اند این ساده اندیشان که نمیدانند نام
تو حک شده ی قلب من است



  

“عاشق” که میشوی ،
همه چیز “بی علت” می شود …
و تمام دنیا “علـت” میشود ،
تا “عـشق” را از تو بگیرد ..



  

دختر است دیگر…
گاهی دلش می خواد

بهانه های الکی بگیرد
به هوای آغوش تو

شانه های تو…
… که بعد، تــو

آرام
خیلی آرام

در گوشش زمزمه کنی:

ببین من عاشقتــــم..


  

آدمیان به لبخندی که بر لبها می نشانند به احساس خوبی که بر جای می نهند

به دردی که از یکدیگر می کاهند می ارزند ما بودنشان را میخواهیم چون

وجودشان زمین را زیباتر می کند

پس همیشه باش ……




  

تا حالا به دوتا چشمات توجه کردی ؟

باهم میخوابند ، با هم بیدار میشند ، باهم میخندند باهم گریه میکنند

ولی هیچ وقت همدیگر را نمی بینند

اینو میگن دوست داشتن

دوستت دارم حتی اگر نبینمت



  

عشق یعنی گم شدن، پیدا شدن/عشق یعنی غرق در رویا شدن/عشق یعنی حسرت دیدار تو/عشق یعنی من شوم بیمار تو.

 



  

بخند…

بگذار درگیر خنده هایت شوم…بگذار محو نگاهت شوم…

بگذار که سیراب شوم…نمی خواهم لب تشنه بمیرم

 



  

هوا بارانی ست ولی شیشه ؛ چرا بخار نمیگیری ؟
.
.
.
نترس ؛ رفت … دیگر اسمش را رویت نمی نویسم !

 



  

دلم ساعتی میخواهد که مانده باشد روی ساعت های با تو بودن !

 



  

هوای دو نفره بارانی …
می طلبد که تنها نباشی….
دستی را بفشاری…
سینه ای را گرم کنی…
در آغوشی گم شوی…
محو شوی در عشقی پایدار…
خدایا…
دلم نمی آید بگویم لعنت بر باران…
من تنهایم..
گناه عشاق دلداده چیست؟؟

 


  

آدم های تنها عاشق می شوند و آدم های عاشق ، تنها !
مرگ اگر نبود ، تا ابد دور خودمان می چرخیدیم . . .


  

گفتن :عشقت داره بهت خیانت می کنه!
گفتم :می دونم!
گفتن :این یعنی دوستت ندارها
گفتم :می دونم!
گفتن :احمق یه روز میذاره میره تنها میشی!
گفتم :می دونم!
گفتند :پس چرا ولش نمی کنی؟!
گفتم :این تنها چیزیه که نمی دونم!



  

خدای خوبم هرگزکسی رابه انکه قسمتش نیست.عادت نده.که دل کندن ازاومرگ است..


  

مرده انست که احساس ندارد . . .
من اما تنها ترم . . .
احساس دارم . . .
تو را ندارم . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 205
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 3,278
  • بازدید کلی : 73,979
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    پست فیسبوکی